IT er efterhånden blevet en mere og mere integreret del af de arbejdsprocesser, vi har i dag. Det gælder både Danske Daginstitutioner og ude hos vores selvejende og private kunder.
Som en serviceminded organisation gør vi altid vores bedste at løse de it-problemer, vores institutioner har. Vi bestræber os altid på at løse problemerne hurtigst muligt, for vi ved hvor problematisk det er at have en computer, et skærm eller en printer, der ikke fungerer!
I vores arbejde løser vi ikke kun problemerne 100%, men vi giver 110% for at yde et ekstra hjælp! Vi mener, at vores institutioner fortjener det bedste og vi giver det gerne med et smil!
Den support vi normal giver til vores institutioner er hjælp og rådgivning til indkøb af nyt hardware. Det kan f.eks. være køb af nye computere (stationære eller bærbare), skærme, WiFi-forstærker, router, printer, mus m.v. Vi klargør gerne nykøbte computere eller fikser problemer, der opstår med det eksisterende operativsystem f.eks. Windows 7, 8 og 10.
Vi opdaterer gerne nye driver og vurderer sikkerheden på computeren. I denne forbindelse anbefaler vi de bedste og mest testede antivirus programmer og sikkerhedsprogrammer til bekæmpelse af spyware, malware, orme og virus. Vi tager gerne ud til vores institutioner og hjælper dem med at løse it-problemer, hvis og når der er behov for hjælp!