Vagtplanlægning er ofte en tidsrøver. Dyrebare timer går med at finde vikarer, opdatere vagtplanen, indberette hele molevitten plus ferie og fravær.
For at lette vores medlemsinstitutioners arbejde med vagtplanlægning har vi derfor indgået et samarbejde med IT-firmaet INFOBA om at udbyde et vagtplanlægnings- og tidsregistreringssystem til LDD’s medlemsinstitutioner.
INFOBA har specialiseret sig i digitale værktøjer inden for pædagogik og institutionsområdet, og har eksisteret i 17 år. De står blandt andet bag den digitale version af TRAS og Alle Med.
Hvad kan INFOBA Vagtplan?
INFOBA Vagtplan er en moderne, digital løsning til vagtplanlægning og tidsregistrering, udviklet med fokus på daginstitutioner og det pædagogiske område.
- Jeres medarbejderne indtaster selv vagter, ferie og ønsker – direkte fra mobilen
- I godkender og slipper for manuelt tastearbejde
- I kan nemmere og hurtigere få vikardækning
- Direkte integration til løndata, inklusive omlagt og delt tjeneste, der går direkte ind i LDD’s lønsystem
- Alle har adgang til deres egen plan og oplysninger
- Lovpligtig arbejdstidsregistrering – uden brug af excel eller word filer.
Fordele ved at bruge INFOBA Vagtplan
- Spar tid – få mere tid til nærvær med børn og personale
- Undgå fejl og misforståelser – med automatisk dataoverførsel og opdateringer
- Få overblik – én samlet digital platform til planlægning og registrering
- Øget fleksibilitet – medarbejdere kan nemt tilgå og opdatere deres egne vagter.
Vil du vide mere?
Kontakt LDD infoba@ldd.dk, og hør hvordan vi kan hjælpe jer med jeres vagtplanlægning.
