Brænder du for løn- og personaleopgaver, og vil du være en del af et hold med meget teamorienterede kollegaer?
Har du god erfaring, lyst og de rigtige kompetencer til at løse de opgaver, der er i stillingen, så imødeser vi din ansøgning.
Hos Landsorganisationen Danske Daginstitutioner (LDD) administrerer og servicerer vi selvejende og private institutioner.
Vores team, som har adresse i Odense S, består p.t. af 5 lønkonsulenter og 1 personalejurist.
Internt har vi et tæt samarbejde med vores økonomiteam i Odense, samt vores 6 lønkonsulenter, som varetager løn- og personaleopgaver fra vores kontor i Allerød.
På kontoret i Odense er vi 11 medarbejdere, og i Allerød 20 medarbejdere – samt 3 kørende konsulenter, så vi samlet er 34 ansatte.
Hovedarbejdsopgaverne i den ledige stilling er indenfor daginstitutionsområdet, hvor du vil få ansvaret for dine egne selvejende og private institutioner i forhold til:
- Lønsagsbehandling (time og månedsløn)
- Opgørelse og fremsendelse af institutionernes fremtidige månedlige lønudgifter og indtægter.
- Behandling af diverse personaleadministrative opgaver (udarbejdelse af ansættelsesbreve, ændringer og fratrædelser) syge-, fleksjob- og barselsrefusioner m.v.
- Hyppig kontakt med daginstitutionslederne omkring sparring, rådgivning og vejledning indenfor løn- og personaleområdet, brugen af lønadministrative systemer samt diverse ad hoc-opgaver.
Om din baggrund:
Du har nok kommunal baggrund og erfaring med offentlige overenskomster og har muligvis også arbejdet med private overenskomster i forhold til administrative funktioner indenfor lønområdet, herunder udarbejdelse af ansættelseskontrakter, evt. afstemningsopgaver, syge-, løn- og barselsrefusioner m.v. Herudover har du erfaring med lønindberetning via KMD eller tilsvarende lønsystem med offentlige overenskomster samt erfaring med varetagelse af opgaver i Word og Excel.
Hos LDD ligger vi vægt på, at du er serviceminded, energisk, fleksibel og selvstændig. Det er helt naturligt for dig at være anerkendende i din dialog med kollegaer, eksterne samarbejdspartnere og vores institutioner.
Du bidrager til teamarbejdet ved bl.a. at overholde aftaler og tilbagevendende deadlines, med mange bolde i luften. Du skal evne at arbejde struktureret, prioritere opgaverne og kunne rådgive og følge konkret op overfor bl.a. institutionernes ledere.
Vi kan tilbyde:
En spændende, udfordrende og travl arbejdsplads med gode og positive kolleger. Hos LDD er det en selvfølge, at man hjælper og sparrer med hinanden i teamet, og at alle ligeledes evner at arbejde selvstændigt. Der er et godt, og konstruktivt samarbejde med vores institutioner, hvor service ligger meget højt på dagsordenen.
Vi har 6 ugers ferie, betalt frokost, pensions- og sundhedsordning, flekstid og mulighed for hjemmearbejdsdage.
Løn efter kvalifikationer.
Din ansøgning:
Kan du se dig selv i stillingen, og har du de rette kompetencer – og indstilling, imødeser vi meget gerne en ansøgning fra dig.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 22.
Send din ansøgning, CV, uddannelsespapirer, udtalelser m.v. via linket her på Jobindex.
Ønsker du flere oplysninger:
Læs mere om os på vores hjemmeside: www.ldd.dk eller kontakt Teamchef Torben Lund på tlf. 5060 8606 for yderligere information.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.
To apply for this job please visit www.jobindex.dk.