LDD >> Job >> Lønkonsulent 30 til 37 timer

Lønkonsulent 30 til 37 timer

Lønkonsulent 30 til 37 timerBrænder du for løn- og personaleopgaver, og vil du være en del af et hold med meget teamorienterede kollegaer?

Har du god erfaring, lyst og de rigtige kompetencer til at løse de opgaver, der er i stillingen, så imødeser vi din ansøgning.

Hos Landsorganisationen Danske Daginstitutioner (LDD) administrerer og servicerer vi selvejende og private institutioner.

Vores team, som har adresse i Odense S, består p.t. af 5 lønkonsulenter og 1 personalejurist.

Internt har vi et tæt samarbejde med vores økonomiteam i Odense, samt vores 6 lønkonsulenter, som varetager løn- og personaleopgaver fra vores kontor i Allerød.

På kontoret i Odense er vi 11 medarbejdere, og i Allerød 20 medarbejdere – samt 3 kørende konsulenter, så vi samlet er 34 ansatte.

Hovedarbejdsopgaverne i den ledige stilling er indenfor daginstitutionsområdet, hvor du vil få ansvaret for dine egne selvejende og private institutioner i forhold til:

  • Lønsagsbehandling (time og månedsløn)
  • Opgørelse og fremsendelse af institutionernes fremtidige månedlige lønudgifter og indtægter.
  • Behandling af diverse personaleadministrative opgaver (udarbejdelse af ansættelsesbreve, ændringer og fratrædelser) syge-, fleksjob- og barselsrefusioner m.v.
  • Hyppig kontakt med daginstitutionslederne omkring sparring, rådgivning og vejledning indenfor løn- og personaleområdet, brugen af lønadministrative systemer samt diverse ad hoc-opgaver.

Om din baggrund:

Du har nok kommunal baggrund og erfaring med offentlige overenskomster og har muligvis også arbejdet med private overenskomster i forhold til administrative funktioner indenfor lønområdet, herunder udarbejdelse af ansættelseskontrakter, evt. afstemningsopgaver, syge-, løn- og barselsrefusioner m.v. Herudover har du erfaring med lønindberetning via KMD eller tilsvarende lønsystem med offentlige overenskomster samt erfaring med varetagelse af opgaver i Word og Excel.

Hos LDD ligger vi vægt på, at du er serviceminded, energisk, fleksibel og selvstændig. Det er helt naturligt for dig at være anerkendende i din dialog med kollegaer, eksterne samarbejdspartnere og vores institutioner.

Du bidrager til teamarbejdet ved bl.a. at overholde aftaler og tilbagevendende deadlines, med mange bolde i luften. Du skal evne at arbejde struktureret, prioritere opgaverne og kunne rådgive og følge konkret op overfor bl.a. institutionernes ledere.

Vi kan tilbyde:

En spændende, udfordrende og travl arbejdsplads med gode og positive kolleger. Hos LDD er det en selvfølge, at man hjælper og sparrer med hinanden i teamet, og at alle ligeledes evner at arbejde selvstændigt. Der er et godt, og konstruktivt samarbejde med vores institutioner, hvor service ligger meget højt på dagsordenen.

Vi har 6 ugers ferie, betalt frokost, pensions- og sundhedsordning, flekstid og mulighed for hjemmearbejdsdage.

Løn efter kvalifikationer.

Din ansøgning:

Kan du se dig selv i stillingen, og har du de rette kompetencer – og indstilling, imødeser vi meget gerne en ansøgning fra dig.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 22.

Send din ansøgning, CV, uddannelsespapirer, udtalelser m.v. via linket her på Jobindex.

Ønsker du flere oplysninger:

Læs mere om os på vores hjemmeside: www.ldd.dk eller kontakt Teamchef Torben Lund på tlf. 5060 8606 for yderligere information.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.

To apply for this job please visit www.jobindex.dk.

Top

Add A Knowledge Base Question !

You will get a notification email when Knowledgebase answerd/updated!

+ = Verify Human or Spambot ?